Pomoc zdalna polega na konfiguracji programów i systemu operacyjnego na odległość. Serwisant przejmuje zdalnie kursor, klawiaturę i schowek systemowy na komputerze klienta. Aby pomoc zdalna była możliwa klient musi pobrać aplikację i uruchomić ją w odpowiednym momencie, oraz podać serwisantowi ID i hasło, a następnie zatwierdzić połączenie.

Poniżej do pobrania aplikacja pomocy zdalnej dla systemów windows:
 

W przypadku potrzeby wykonania usługi pomocy zdalnej prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 
(65) 528 82 08 

Pomoc zdalna spełnia doskonale swoje zadanie w takich wypadkach jak ocena stanu komputera, szkolenia, usterki oprogramowania. 

Niewątpliwą zaletą takiego rozwiązania jest brak konieczności wizyty serwisanta, czy transportu sprzętu komputerowego, obniża to koszty usługi.

Pomoc zdalna nie jest możliwa w przypadku, gdy nie działała Internet lub nie uruchamia się system Windows, w przypadku tej usługi nie ma możliwości ingerencji w sprzęt. Przeszkodą w wykonaniu usługi może być również powolny komputer, za wolne łącze internetowe lub programy komputerowe klienta blokujące dostęp.

W przypadku pomocy zdalnej zachowujemy wszelkie zasady bezpieczeństwa i prywatności.