Posiadając bogate doświadczenie w naprawie laptopów, konsol i innego sprzętu komputerowego możemy zaoferować naprawę z odbiorem uszkodzonego sprzętu od klienta i zwrot naprawionego pod wskazany adres.

  1. Zgłoś zlecenie naprawy przy pomocy panelu klienta lub telefonicznie. W przypadku zleceń płatnych możesz zlecić nam wycenę kosztów przed naprawą lub określić maksymalny koszt naprawy jaki jest dla Ciebie akceptowalny. Twoje zlecenie posiada w Panelu Klienta status NIEPOTWIERDZONE.
Panel klienta Kontakt telefoniczny
http://rma.logincomputer.pl (65) 5288208

 

  1. Po zatwierdzeniu zlecenia przez nasz dział serwisu oraz nadaniu numeru zlecenia zapakuj wysyłany do nas sprzęt bardzo dokładnie, Najlepiej do tego celu nadaje się oryginalny karton dostarczony przy zakupie. Jeśli z jakichkolwiek przyczyn nie jest możliwa wysyłka w oryginalnym opakowaniu, zapakuj sprzęt w dopasowany do wielkości wysyłanego przedmiotu karton, najlepiej wypełniony kawałkami styropianu, tektury falistej, arkuszami folii bąbelkowej itp. Pamiętaj - dokładne zabezpieczenie sprzętu na czas transportu jest bardzo ważne ! Twoje zlecenie otrzymuje statu POTWIERDZONE.
     
  2. Po przesyłkę zgłosi się kurier firmy spedycyjnej UPS i dostarczy sprzęt do naszego serwisu następnego dnia roboczego.
     
  3. Sprzęt dociera do naszego serwisu. Następuje przydzielenie zlecenia do pracownika, który będzie prowadził Twoją sprawę. Imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej oraz numer telefonu aktualnie przydzielonego do obsługi Twojego zlecenia pracownika widzisz w swoim Panelu Klienta. Jeśli po dokładnym sprawdzeniu przez wykwalifikowanego pracownika okaże się, że oszacowany przez Ciebie koszt naprawy nie pokryje rzeczywistych kosztów przeprowadzenia serwisu, zostaniesz o tym powiadomiony odpowiednim komunikatem. Twoje zlecenie zmienia status na PRZYJĘTE.
     
  4. Proces naprawy Twojego sprzętu rozpoczyna się od zmiany statusu naprawy na REALIZOWANE. Teraz Twój sprzęt jest pod dobrą, naszą opieką. Zajmujemy się nim troskliwie, traktujemy delikatnie, badamy i naprawiamy niedomagania. Gdy uznamy, że zrobiliśmy już wszystko, żebyś był z naprawy zadowolony powiadomimy Cię mailem, komunikatem SMS i zmianą statusu zlecenia na DO WYDANIA o zakończonym procesie naprawy.
     
  5. Naprawiony sprzęt wysyłamy na adres podany przy przyjmowaniu zlecenia. Za skuteczną płatną naprawę zapłacisz kurierowi przy odbiorze sprzętu (jeśli nie uzgodniono inaczej). Do kosztów naprawy zostanie również doliczony koszt transportu w obie strony w wysokości 50 zł netto.

Już ? Tak szybko ? Nie do wiary !